XD

Idag fick jag sluta tidigt :) Jag skulle egentligen ha slutat klockan tre men fick sluta kvart över elva istället. Ingen idrott på grund av dåligt väder och ingen matte för att vi är typ klara med boken och då är det bara dom som har rester eller vad de heter som har lektion.

Så kvart över elva dorg jag, Sara, Evelina, Sebastian och Tahmineh till Globen för att käka på yum yum thai eller muraren som den egentligen hette XD haha det var mysigt och jättegod paj :)

Sen så gick vi igenom köpcentrumet och jag sprang in på JC och hittade tröjan som inte har funnits i min storlek förut så då blev de 149kr fattigare. Sen så gick vi till en djuraffär med söta djur och Sara ska köpa en råtta dom va jättesöta ! :)

Efter det så blev det hemfärd för min del och jag satte mig och kolla lite på D.N Angel bra bra, men sen så somnade jag och sov i nån timme XD haha. Sen så har jag inte gjort så mycket mer ätit middag gått ut med hundarna tittat på hjälp jag är med i en japansk tv-serie och nu sitter jag här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0