Svenskaläxa

Idag vaknade jag också ganska tidigt. Inte lika tidigt som igår dock. Jag har inte gjort speciellt mycket fram tills nu. Gjort svenska läxan. Även fast jag inte riktigt orkar göra den för jag fattar inte vad min lärare tänker med. Så istället för att ta 4 citat så tog jag ett ganska långt och skrev om och istället för 100 ord så skrev jag 274. Jag hoppas att hon blir nöjd ändå hon kan ju inte klaga eftersom hon inte förklarar uppgiften för oss.

Läxan var att skriva om en bok och jag skev om den på bilden. "Om jag kunde drömma" av Stephenie Meyer. Mycket bra bok tror inte att det finns nån som har missat den. Och för er som inte har satt er ner och läst den än så rekomenderar jag att ni ska göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0