Rubrik

Det känns som jag har blivit lite sämre på att blogg igen och det är ju lite tråkigt. Har inte så mycket att skriva om på vardagar för dom består mest av skola, anime, middag, tv och sen sova. Inte så intressant kanske. Men jag kan ändå berätta vad som har hänt idag.

Jag fick veta att jag inte ska få läsa japanska ! :O :( heartbroken. Det va tydligen bara jag och Sara som ville ha det men vi ska försöka övertala rektorn att vi ska få det för de finns typ inget annat roligt som vi vill ha. Eller jag kan ju inte tala för Sara men jag tror att hon tycker desamma. Så det var tråkigt.

Bättre nyheter är att vi hittade en billig resa till Japan ! Ifall om nån utav mina tre läsare (juste ni läste rätt 3 ! Evelina också) så ska jag och Sara till Japan när vi fyllt 18. Och då kom vi på att det blir billigast om man flyger från Stockholm till London till Helsingfors till Tokyo. Fast sen kom pappa på att det skulle bli ännu billigare om man tar båten till Finland och hoppar på det flyget där eftersom man slipper betala resan till London så hejja hejja. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0