Ny naglar

Jag tror inte att de finns nån som har missat att jag gillar mina naglar. Målar dom ofta och har på senare tid exprimenterat lite med mönster och olika färger. Men de blir ju inte alltid så bra så igår när jag målade blev det ganska så misslycket. Så jag målar om dom redan idag. Brukar egentligen ha kvar nagellacket i två tre dar och om jag blir riktigt nöjd med resultatet lite längre. Men jag orkar inte riktigt måla idag så det får bli samma färger som igår eftersom dom står längst fram. Haha

Till ett annat problem så hade jag tänkt att det vore fint med svenska flaggan på naglarna på nationaldagen, fast kan ju på att jag är i Falköping då. Stort problem jag skulle ju kunna måla naglarna när jag är i Falköping men det är lite jobbig så jag funderar på att måla hemma men då måste jag få min systers tillåtelsa att ha sånna naglar på hennes student. Det passar ju kanske till det också så vi får väll se. Jag får dock inte ha benvärmare på mig då men jag kommer sno min kära systers klänning så det blir kanske bra ändå.

Kommentarer
Postat av: maria

nej inga benvärmare! :D

2009-05-26 @ 18:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0