Naruto

Jag vaknade runt tio idag och satte på mig bikini redo att sola. Men de va ju inte mycket till sol så jag satte mig istället vid datorn och kolla på Naruto Shippuuden. Det är så sjukt bra ! Snart så får jag börja vänta på att de ska komma fler avsnitt. Under den tiden tänkte jag kolla på One Piece. Annan jätte bra anime. Så för er som vill börja kolla på anime så kan jag verkligen rekomendera dom två serierna.

Annan bra anime är ju Pokémon. Haha jag har inte kollat på de på länge dock men om jag sitter framför tv:n och det är på och inget annat bra så blir det en självklarthet. Jag tycker att alla pokémons ? är jättesöta så jag har suttit och ritat några idag också :P Sen så hittade jag några gamla bilder som jag ritade för några år sen på typ Kalle Anka och Musse och dom. Vackert vackert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0