Jobb

Idag så är jag ledig :) Underbart :P Fast gick ändå upp ganska tidigt för att jag skulle på arbetsintervju på coop halv elva. Det va inte så mycket intervju kanske dom frågade mest vilka dagar jag kunde jobba och sen så skulle jag ringa på måndag så vi får se om jag får jobbet eller inte. Håll tummarna :P

Efter min lilla arbetsintervju så åkte mamma och jag till Huddinge och handla på systemet, kolla lite på studentpresent till min älskade syster som tar student snart ! :) Sen så gick jag in på JC men självklart så va tröjan jag ville köpa slut i min storlek :( typiskt :P

Men men livet går vidare så jag och mamma gick och handlade lite på Coop där båte Peter och Helen kände igen mig och pratade lite. Haha

Nu har jag bakat några cupcakes vilket fick mig att tänka på att jag borde lägga ut en bild på dom XD haha får ta en senare kanske fast jag vet inte om dom blev tillräckligt fina för att stnas här :P

Kommentarer
Postat av: maria

ååå! studentpresent:) grattis på namnsdagen igen hörru! och jag måste få säga att du bättrat på dig på bloggfronten, mycket bra inlägg:)

puss!

2009-05-15 @ 19:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0