Imponerad

Jag måste säga att jag är mycket imponerad av mig själv som har klarat av ett blogg så här mycket på senaste tiden. Jag har fått många positiva kommentarer. Eller många för mig. Om man jämför med någon "känd" bloggare så är det väll vädligt lite. haha :P Jag borde kanske tillägga att alla kommentarer kommer från min enda prenumerant min kära syster. Det känns väldigt bra att hon verkar vara den enda som läser min blogg. Haha

Fast jag kom faktiskt på morsan att läsa den också. Jag är mycket förvånad att hon har lärt sig så mycket om datorer så att hon har hittat den. Misstänker att hon kanske har fått lite hjälp.

Kommentarer
Postat av: maria

haha! då kan du ju skriva den för oss!:)

och det är inte jag som har hjälpt mamma:P

2009-05-20 @ 00:40:45
Postat av: Anonym

Jag läser din blogg oxå:O :( <3 /eve

2009-05-24 @ 13:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0