Haha XD

Aaa nu e de nog på tiden att man skriver lite igen :P haha jag har läst ganska många bloggare på senaste och tycker att de vore roligt att blogga lite själv :P haha funderar på att göra om bloggen helt ta bort alla gamla inlägg och börja om på nytt men jag vet inte hur bra de kommer att gå :P jag verkar ju alltid glömma bort att jag har en blogg :P haha

Har dessutom kommit fram till att bloggar med bilder är roligast att läsa så ska försöka att lägga in några sånna ibland också :P men alla vet ju hur jobbigt de e XD

måste sluta skriva haha hela tiden också :P de lär ju aldrig gå :P haha nu kom de igen XD ska inte skriva så långt tror inte ens att de finns någon som fortfarande läser min blogg men vi får väll se ;)

Kommentarer
Postat av: maria

jag håller med! skriv oftare, fler bilder, mindre haha och XD då kommer det bli en bra blogg! :)

saknar dig hörru!<3

puss

2009-05-13 @ 20:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0