Skolavslutning imorn

Ja jag har ju varit ganska upptagen på senaste tiden. Syrran tog studenten i fredags GRATTIS ! Så då va jag nere i falköping och kramade henne :P haha sen så har de varit lite chill i skolan senaste veckan brukar alltid vara så innan skolavslutningen som för min del sker imorn :P

Efter kyrkan så ska jag (kanske) hem till Sara så att hon kan byta kläder och sen ska vi till frisören och färga och klippa mitt hår sen blir de promenad hem till mig där vi kanske solar eller badar eller äter eller gör något annat :P Haha jag vet alltså inte vad vi ska göra :P
Hoppas på att Evelina kan följa med också vi prata med henne om de och hon nämnde nån tacos eller något sånt haha jag är ju lite borta så jag vet inte riktigt vad hon pratade om men ska försöka övertala henne att följa med :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0