Dålig igen

Nu har jag inte bloggat på ett tag igen. Men jag har haft lite för mig på senaste tiden. Spelat in film till svenskan, färgat håret, mors dag och ja lite sånt. På torsdag bär det av till Falköping de ska bli roligt att få träffa min kära syster fast de e läskigt vad tiden går fort fattar inte att hon redan tar studen...

Japan resan är nu beställt så de känns bra. Är fett pepp fast jag är nog ännu mer pepp på när jag ska åka dit med Sara om två år. Haha ingen kan klaga på att vi inte är ute i god tid iaf. Men jag ska försöka lugna ner mig lite mamma säger hela tiden tänk om du inte gillar Japan när vi åker dit bla bla bla. Vi får väll se.

Ha de gött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0