Uhm..jaa precis

Jag tänkte faktiskt blogga iförregår eller något men de glömde jag sen bort och nu har jag glömt bort va det va jag skulle skriva...

Men men... jag e sjuk och de e not Sugoi...hade typ tänkt att gå och sova nu...ska bara se ett avsnitt av one piece till...lär vääl kanske bli som vanlig och bara ett avsnitt till efter de och sen ett till...och ja ni fattar vart de slutar...

Mamma kom med en skön kommentar alldels nyss för intresserade personer. Hon sa att jag kommer bli en gammal tant med små bröst och mycket finnar tack vare henne. Men sen så påpekade hon att jag hade ärvt snarkningarna efter pappa och inte borde skylla på henne. Och att jag har ärvt alla "bra" egenskaper.... Hahaha de va lite kul tycker jag iaf...
(jag har en finne för er som undrar varför vi plötsligt börja prata om de)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0