Tihi

David läser min blogg :P Hej hej david :P

jag har fett tråkigt.... kollar på anime death note äger. Kollar på one piece också fett gullig den e as lik böckerna. Börjar gråta när hundens matafär rasar och hatten går sönder...

Jag ska kolla på Naruto sen om jag inte hittar annat roligt att göra. Kanske ska läsa Power eller något annat kul. Ettan på Naruto funkade inte ska leta på annan sida.

Jag ska förseten lära mig finska den e fett söt. Allt jag kan e sallattikastikepullo. Alla vet. Eller Sara och Evelina vet. Sen e jag irreterad på en person inte bra eller jag e mest arg för att Sara e de. Ingen kallar mina kompisar tjock. Och inte ens någon som inte e de....

Hihi gym imorn inte bra... Tracy och jag ska ha våran röda dricka hejdå.

Kommentarer
Postat av: david

hej hej

2009-01-15 @ 21:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0