Ojj ojj värsta bloggaren

När jag ändå sitter här och kommer ihåg att faktiskt skriva på bloggen så blir de lite till. OMG jag tror jag aldrig jag har bloggat så här mycket på en och samma dag. Hahaha

Tänkte egentligen bara skriva att jag ska kanske börja på boxning. De e tack vare Sara så alla skriker yey när hon går förbi ! :) haha jag tror jag blir drogad av så här mycket bloggande på en och samma dag. Aja Sara e fett pepp och har dargit in både mig och Evelina i de här ! :P Men de e asmys. Men nu får David akta sig för de kanske kommer göra ont när jag slår honom i magen ;)  haha de tror jag inte jag har en ovanlig talang för att sluta på sport men vem vet. Hihihi de va allt tror jag. Kommer typ dö av blogg överdos om jag skriver mer idag ! XD

hohoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0