Minnet

Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag har gjort idag. Det är lite si och så med minnet tror jag. En del saker minns jag hur bra som helst och en del glömmer jag bort snabbare än blixten. Men jag vet att jag har små städat lite på rummet. Tänkte städa klart imorn. Sen så har jag kollat lite på TV bl.a tour the ski och arn. Arn e en sån film som jag inte har sett för att den har för mig alltid verkat dålig och långtråkig. Det visade sig att den inte va det. Men den va inte bra heller, så jag hade inte helt fel. Om tvåan skulle gå på TV och jag inte hade något annat eller bättre för mig skulle jag nog sätta mig och kolla på den men de e väll ungefär allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0