Kvällen

Kvällen kommer nog spenderas framför TV:n. Dom visar något "parlamentet 10 år" eller va det hette som jag kanske hade tänkt att kolla på. Men den e samtitigt som "Victoria Secret Fashionshow" så vet inte riktigt vad de blir. De har nästan blivit lite tradition att kolla på dom överdrivet smala modellerna som springer runt i underkläder. Men de lutar nog ändå år parlamentet.

Sen så är det "E.T" samtidigt som "Day after Tomorrow" och där blir det yttligare ett svårt val. Jag vet inte riktigt om jag har sett Day aftar Tomorrow men E.T e ju grym så jag vet inte.

Jag blev lite halft sugen på att ringa någon kompis nu och ha lite filmkväll. Fast jag får se de kanske blir mys med familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0