Hohoho

Aaa nu ska jag ta typ fem minuter av min tid och blogga lite ! :P Yey ! :)
Haha de blir inte så mycket bloggande har jag märkt. Men nu så blir de iaf ett inlägg. Tjoho ! :)

Okey vad ska man skriva ? Vad har jag gjort ?

I torsdags så va jag på utvecklingssamtal. Började skolan 18.30 snacka om sovmorgon :) Det gick as bra :) Snackade om att jag gled på mitt räkskal eller något. Gillar den komentaren :)
Mamma och pappa tyckte att de va första gången de gick bra på ett utvecklingssamtal och tyckte därför att vi skulle fira. Vi gick och käkade italenskt. Mums jag tog hummer ! :) (har jättefina bilder på maten på bdb)

Fredag igår då...hmm... gympa börja 11.00 sluta 12.00 vanlig fredag helt enkelt. Gick till bibblan med Sara efter. De va mys :) Kvällen satt jag hemma syrran kom hem men hon bara sov inte så roligt. Va social på msn tills batterierna i tagentbordet tog slut. Inte bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0