Gott nytt år

Ja, nu är de ett nytt år då allihopa. Jag har inga som helst planer för de nya året inte heller några nyårslöften. Tycker att de känns lite töntigt med löften eftersom man bryter dom efter en vecka eller något.

Jag hade lite panik inför nyår eftersom jag inte hade något att göra. Eller rättare sagt inget "roligt" att göra. Och eftersom jag va så sent ute så kunde jag inte hitta någon rolig fest som jag kunde hänga med på. Så därför hängde jag med morsan och farsan till Patrik och Rikard (alla vet vilka de e) och spenderade min nyårsafton där. Gud vad tråkigt tänkte jag först och försökte med att få stanna ensam hemma istället men de gick inte päronen med på.

Men de va inte lika tråkigt som jag trodde. När man kommer dit så får man nån alkoholfri cider och så tänker man nu börjas de tråkiga. Men sen till maten så frågade dom vad jag ville ha att dricka och då fick man vin. Ett glas vitt till förätten, ett glas rött till varm rätten, ett annat rött vin till efterrätten och så vidare. Äkta Champagne vid tolvslaget. Sen så frågade dom om jag ville ha något mer men då va morsan på väg hem så då hängde jag med henne.

Måste säga att pojkarna inte va lika tråkiga som jag trodde dom satt ju där och pratade och va riktigt trevliga. Visade år 2008:s spel och grejjer. Trevligast va nog storebrosan som snackade mest. Lite mognare också :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0