Ett till värsta bäst !

Haha tänkte att jag gör två inlägg så slipper man läsa typ en mil lång text. Även fast jag inte har så mycket att skriva om men jag kan ju skriva om idag. Haha fin svenska va ? XD

Idag e de lördag om jag inte har helt fel ? Hihi

Jag har varit hos tandläkaren. De e inte roligt. Och att behöva gå dit på en lördag e ännu mindre roligt. Men men de gick snabbt. Tog lite bilder och sen kom de nån snubbe och ba aaa jag hade dig november 2006. Ofta man kommer ihåg de men men han pratade lite och jag va lite social. Han hade skickat iväg mig på något ställe och fråga hur de gick. Han va trevlig och sen så pillade han lite på mina tänder och sa att dom va rena och fina. Yes !

Ikväll så ska jag till Tracy på någon tjejkväll eller något. Vet inte riktigt vad vi ska göra men äta tror jag. Ska ringa henne snart så jag har mer koll. Vet inte om de blir sova där eller inte. Kanske ska hem på kvällen så att de blir lite sömn åtminstonde så att man kan umgås med syrran när hon ändå e här :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0