Det tog inte lång tid

Jaha de tog inte så lång tid innan jag glömde bort bloggen. Det blev inte ett enda inlägg igår. Men jag kan ju berätta vad jag gjorde nu.

På dagen så tog jag faktiskt tunnelbanan till medis och lämnade tillbaka böckerna som jag lånat. Tanten som satt där sa då att jag hade glömt två böcker. Trodde att jag hade slarvat bort dom men de visade sig att sara hade dom så de e lungt. På kvällen så såg jag på film  med farsan. Ali. En otrolig människa. Världens bästa boxare. Den handla om hans liv och han har haft de svår men han e grym på boxning. Vann världsmästar titeln tre gånger.

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Jaa:/

2009-01-08 @ 07:51:05
URL: http://limpsnok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0