Dagen efter

Det är nu man ska börja sitt "nya" liv. Jag vet inte om mitt nya liv kommer inehålla så mycket bloggande men jag kan ju försöka lite. Kommer kanske hålla idag eller max en vecka.

Jaja den här dagen spenderas som den brukar. Man e lite slut från igår så de blir mys hela dagen. Upptäckte att dom visa vänner-maraton på femman och har därför suttit där och tittat. Sen så har jag läst lite i boken som jag håller på och läser. Tusen strålande solar har läst flyga drake med samma författare och den va bra så det är förmodligen den här med. Har inte kommit så långt än.

Kommentarer
Postat av: Anna

båda är skitbra!:D

2009-01-02 @ 21:04:21
URL: http://annasegna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0