Tracy

Det va nära att de inte blev något igår för att inga kunde. Men jag bestämmde mig för att åka till Tracy och våldgästa henne och eftersom vi inte fick tag på Emmy så va de bara vi två. Men det va helmys. Pizza, cola och chips. Lite film, msn och mycket prat. Jag hade iaf kul. De va inte planerat att sova där men mamma ringde och sa att hon inte ville att jag skulle åka hem så då stannade jag där över natten.

Så nu har jag för första gången i mitt liv sovit i en rund säng ! :) Hahah och jag har kommit fram till att Tracy måste skaffa nya kompisar på msn. Fy för taskiga människor som luras och då menar jag Tracy... haha nej men hon fattar de va jag inte beredd på...

Jag hade jättekul helt enkelt men de blev inte så mycket sömn men de blir de ju aldrig så nu e jag ganska trött. Funderar på att hoppa in i duschen och sen kanske krypa ner i säng....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0