Alla hjärtans dag

Det känns som alla bloggar har ett inlägg med den titeln idag :P Haha så jag tänkte va lite ounik och också välja den :)
Hahah aaa jag skulle vart med Tracy men de blev inte av hoppas att du mår bättre snart gumman ! <3

Uhm aaa jag har inte fått en enda ros eller choklad eller nått :P Känns lite tråkigt :P haha men jag har fett söt kjol idag så vem bryr sig ? jag e ju åtminstonde vacker right ? hihi

Många läser min blogg ? Nej, men vem bryr sig. De e fint att jag skriver typ kanske en gång i månaden. Haha syrran e där ute kommentar :P iii jag gillar benvärmarna deal with it :P

Jag känner att jag börjar spåra ut lite i mitt skrivande hög på socker. Ojj ojj ska äta semla, godis och chips ikväll. Jag är proppmätt kommer aldrig att funka. Vi får se.

Ring mig och umgås med mig jag gillar de ;) har inget att göra ikväll :P iii

Puss på alla :) <3

Kommentarer
Postat av: maria

bort med benvärmarna!:P haha

vad mys att ni ska äta semla och en massa gott! jag vill också ha ju!:) men jag ska baka mys allahjärtansdag kaka med emma nu och fira att vi är singlar! not! eller sörja att vi inte har pojkvänner?

puss

2009-02-14 @ 21:26:54
Postat av: Svar

Hihi aa de e mysigt fast jag orkar inte äta nått av de :P Sofia ringde ist såå söt ! :) ska umgås med henne :)

2009-02-14 @ 21:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0