Senaste

Yttligare en dag i skolan har gått. Vet väl inte om det är det roligaste kanske måndagar och onsdagar har vi bara teoretiska ämnen och eftersom det var måndag idag så var det lite halv segt. Vi fick också nytt shema igen men från vad jag kan se så är det bara ett salbyte så det är ju inte så mkt att hissa eller dissa där.
Vad mer har hänt ? Jo, vårat internet har börjat krångla igen så jag kanske inte skriver som utlovat om det blir för jobbigt. Jag är ganska lätt irreterad nu för tiden. Igår tex när jag satt och gjorde läxorna (brev i svenska och engelska) så blev jag så sur att jag fick dämpa min agretion på att hugga ved. (pappas förslag)
Ja det var väl allt tror jag. Ha de gött så kanske jag skriver imorn om ni har tur :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0