Klarar inte av det

Jag klarar typ inte av att äta hade lika mycket svårigheter med frukosten idag som igår. Det brukar ta tid när jag ska äta frukost jag har alltid haft svårt för det men inte såhär. Det har aldrig varit så här svårt. Och jag som tycker att jag borde vara hungrig. Jag åt frukosten igår klockan 9 kanske och sen så käkade jag lite sallad på kvällen. Jag vet inte vad som händer. Jag mår illa och har ont i huvudet och magen, hela kroppen kanske ? Det är som en rejäl baksmälla bara det att jag inte kan minnas att jag nån gång under gårdagen hade roligt. Hela dagen spenderades i stort sätt i sängen.

Jag har vart med om det här så många gånger förut det borde inte påverka mig lika mycket längre. Ändå så gör det de. Jag orkar inte.

Jag ska försöka gå till skolan iaf så jag måste göra mig iordning, även fast det blir osminkat och samma toffs som jag somnade i igårkväll men jag behöver kläder så vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0