Gårkvällen

Just nu sitter jag ganska trött uppe på mitt rum. Det blev en rolig kväll igår. Först hade vi gäster och det var väl kanske inte så jätte roligt så jag försökte ringa runt lite till förstärkning eller någon som kunde rädda mig helt enkelt. Fick tag på Sofia som ville sova här så runt niotiden så drog jag ut för att möta henne i c och plocka ihop hennes grejjer.
När det var klart så gick vi till stuvsta c igen och som alltid så var de helt dött. Tänkte väl dra hem till mig, men på vägen ser vi vilka ? Ann-sofie och Erika, med två killar, en av dom va Patte ! :O Aldrig träffat snubben men jag vet ungfär vem det är. Dom hade med sig något roligt som jag snodde :$ thihi
Sen så säger vi hejdå till dom och så fortsätter vi promenaden hem till mig och vem kommer körandes om inte robban ? Självklart så hoppar vi in i bilen och så får han köra runt oss lite. Sofia går och träffar lill-gurra så jag och robban satt och väntade i bilen. Fick se hans tatuering, asså de e HETT !  ! !
Jaa, de va väl min kväll robban körde hem oss och vi körde lite singstar och efter de somnade vi fort som fan.
Sen så får man självklart sms från tele2 klockan 8 på morgonen och så e de omöjligt att somna om ! :@
Man blir lite lack på de men men.

Puss <3

Kommentarer
Postat av: sofia

hade ur kul sötnos <3

2008-09-07 @ 16:51:23
URL: http://ssunshines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0