Är sjuk

Jag vet inte om det är för att jag är deppig eller vad det beror på men jag känner mig riktigt dålig. Jag har jätte ont i huvudet sen så har jag också ont i halsen. Halsen har jag altid ont i så de skulle jag nog kunna överleva med jag menar vem behöver andas ? Men de där med huvudet de kan ju bero på att jag funderar på händelser oh grejjer fast jag vet inte. Funderar allvarlig på att va hemma från skolan imorn. Men morsan lär ju aldig gå med på det. Om jag bara kunde prata med henne få henne förstå. Men det skulle aldrig fungera. Jag vet ju hur många kompisar jag har som inte ens ser när jag är nere och förstår och då umgås jag med dom mycket mer än morsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0