12 timmar skola

Nu har jag precis kommit hem från skolan. Jag har bara duschat och ätit. Vi hade fikaförsäljning och det gick bra. Många tror att de inte går att tjäna pengar på neése café men det går. Vi fick faktiskt slut på kaffet och gick och köpte ekonomi varijant på ica. E-xtra märket och hällde över det i burken för att de skulle se lite finare ut.
Hade en riktigt rolig kväll, när man är trött så är allt roligt. Sen så har ju jag och Evelina lyckats skämma ut oss för alla ettors föräldrar (mest jag) Vilken rektor tror att man kan komma på ett smart svar på en sekund efter 12 timmar i skolan ! :O
Fast jag ska inte överdriva jag var bara där 11 och en halv timme. Sen så gav jag mig själv en liten rast och gick och kolla in en underbar affär ett kvarter från skolan. HARLEY DAVIDSON ! Jag säger bara my god !

Nej nu ska jag hoppa i säng. Ha de gött och sov sött ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0