Tunnelbanan

Jag fick tag på farsan så nu har jag en mobil med batterilucka också. Men de va inte de jag tänkte skriva om. Jag tjuvlyssnade på några på tunnelbanan och de fick mig att tänka på något.

Dom snackade om killes tjej som flyttat till USA men han ville inte åka och häsla på för att han skulle nån annanstans och kolla på fotboll.
Tjejen: Vadå så fotboll är viktigare än kärlek ?
Killen: JA !
Sen så va de något om att nån tjej hade kommit och skrikit Elfsborg eller va de va något sånt.
Killen: Hon blir utslängd direkt
Tjejen: Du tycker inte att du överdriver lite ?
Killen: Nej, jag springer ju inte in i en synagogga och skriker kristendom, eller till nån som ber mot mekka. Det är religon.

Sjukt eller vad ? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0