Tråkdag

Jag har verkligen inte gjort nånting idag och de e ju väldigt tråkigt kollade på superhero movie och den va väll kanske inte världens bästa. Inget jag rekommenderar att se men om ni gör de så är mitt råd att innan du sätter på den ta en titt på spiderman. Annars fattar man ingenting.

Jag borde verkligen ta tag i mitt liv har inget för mig på dagarna, sitter hemma och tänker att de där ska jag göra efter jag duschat. Eller kanske ska sminka mig först. Äta lunch kanske. Och sen allt va de e så är dagen slut och man har inte gjort nånting.

Aja, ska kanske inte klaga. Men jag måste säga att de skulle vara roligt med en promenad eller något ikväll så om ni har lust är de bara att ringa. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0