Oj oj oj

Nu har det gått alldeles för lång tid mellan inläggen här borta. Jag har haft en del för mig det blir att jag kommer sent hem efter skolan och sen så har internet krånglat en del men nu ska ni få en liten uppdatering på mitt liv.

Vi har fått uppgift i skolan att göra en barbie-kollektion. Skit kul ! :)

Och sen så har jag också köpt en ny mobil. Idag :) Det var en skitbra försäljare så nu har jag två mobiler. En med comviq där behåller jag gammla nummret sen så en med 3 och de nya nummret till nya telefonen är 0761-800461 så nu e de bara att ringa på ;)

Och för att inte trötta ut er alldeles för mycket så får de räcka för stunden tack och hej leverpastej ;)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha, varför ska du ha två mobiler?:P

2008-10-12 @ 14:22:43
URL: http://josefins.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0