Lov

Måste säga att de e underbart med lov. Idag har jag varit i Skärholmen med syrran och sen så åkte vi till kungens kurva och kolla på skor och sen tog vi bilen och körde vidare till mummu och vaari.
Det blev by the way två tröjor och en mössa för min del och kalaset gick på 170kr bra pris tycker jag. :)

Till middag idag kokade jag ihop lite gnochi eller hur de stavas och gorgonzolasås. Det blev väll sådär, fick lite bråttom eftersom syrran skulle iväg och träna. Hon stack precis så jag har inga planer inför kvällen. Lutar lite åt prommenad va ju ute och gick igår och de va mys. Träffa lite (en) folk som man inte träffat på länge och bara gå och snacka. Blev pyttelite skvaller men jag hoppas på att få höra mer sånt under lovet.

Thihi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0