Hej alla glada :P

Det här ska bli ett kort inlägg bara för att jag har fått lite klagomål :P Jag skriver alldeles för långa inlägg med alldeles för lite innehåll. Så för att göra detta till ett kort inlägg så måste jag komma till saken.

Jag umgås med Sofia. Underbart. Vi ska ut sen till en polare typ. Fast egentligen orkar jag inte riktigt har kommit på en sak som gör att kvällen inte känns lika rolig som förut. Men det kanske blir kul ändå bara för att Sofia e med.

Imorn ska jag upp jättetdigt för att åka till kusinerna. Dom har nöd- slaktat en ko som vi ska få. Sen så ska vi kolla på deras nya hundvalp och på kattungarna. Ser inte fram emot att åka dit kan man säga och dom som har riktig koll på mig vet varför. Nu börjar det bli lite half långt så jag tänkte sluta här (och det skulle inte skada om man fick lite beröm över hur duktig man har varit :P)

Ha de gött


Kommentarer
Postat av: Linda

Duktigt duktigt;)
Haha

2008-05-01 @ 23:01:16
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

haha, perfekt ju:)

2008-05-02 @ 11:42:35
URL: http://blingstring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0