Trassel ?

Nu har det gått ännu en lång tid sen mitt senaste inlägg. Men bloggen har inte funkat för mig. Jag har märkt att den brukar trassla lite på natten. Någon annan som råkat ut för de ?
Nu har jag ju glömt vad de va jag skulle skriva. Kan ju börja me att berätta lite om dagen som vart. Jag har käkat hur mycket godis som helst. Blev ingen mat idag tyvärr. Sen så va jag och kolla på syrran när hon spela vollyboll. Kvartsfinal i SM de e riktigt bra asså.
Igår....hmm...vad gjorde jag då ? .... Juste jag va med sötnosen efter skolan. De va ju skola igår. Usch. Men de e skönt me påsklov. Jag och Sofia åkte till kungens kurva och köpte godis. Mums. Fast jag kanske ångrar de lite. Inte att umgås med sötnosen utan den delen då jag köpte typ ett kilo godis. Inte så bra. Fick ett sånt där stort påskägg från mummu och vaari ida också. Sen så blir de väl påskägg från morsan och farsan och sen något från morfar också. Fan vad tjock jag kommer va efter lovet ! :(
Glad Påsk allesammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0