Smarta lilla jag

Asså jag har inte mycket till hjärna. Här har jag suttit och klagat på att bloggen inte funkar och att de blir så lite inlägg. Men det är ju på natten det inte funkar för mig. Men nu har jag använt min lilla hjärna till att komma på att ... dam dam daaa .. jag kan ju blogga på dagen ! :O Om man inte kommer på de direkt så är man ju kanske inte så smart. Så nu ska jag försöka komma ihåg att blogga lite på dagarna nu när de e lov och allt. Inte för att jag kan lova att jag ska göra de heller. Mitt minne är ju inte så mycket att skryta om.

Jag har tyvärr inga planer för dagen. Jag hade tänkt att umgås med Sofia men hon va tvungen till att umgås med sin syster så de blev inget där. Men jag hoppas på att vi kan göra något imorn istället. Sen så skulle ju "gänget" eller den delen av gänget som är kvar i stan ha oc maraton. Ser fram emot de men jag vet inte när de ska bli. Vi har inte bestämt oss hos vem vi ska va och ingen av oss har sista sesången. men jag hoppas att de blir snart och jag sa till dom andra att dom skulle ringa mig men jag tror att dom glömt. Jag ska kanske ringa och fråga någon ida eller imorn och se hur de blir med de hela. Resten av lovet har jag ingen aning om vad jag ska göra eller jo nästa helg ska jag ner till falköping och hälsa på min systeryster. Jag ska följa me henne på ållefest. Det ska bli kul. Jag har aldrig festat med syrran förut. Eller de va en gång på min kusins student men då var ju föräldrarna där så de blev väl kanske inte värsta festen.

Jag hade hoppats på att träffa några gamla bekanta på lovet också. Eller det har jag inte tänkt så mycket på men jag kom på det nu. Det skulle va kul att träffa gamla klasskompisar. Eller kanske dom från komfermationen. Sen så funderar jag på om jag kanske skulle ringa till en meter för korta byxor hahha nej jag driver bara ska inte kalla han för de. Ingen fattar min humor asså. Eller de är möjligt att Paulisen eller Sofia fattade de där. Sen e de ju dom gamla klasskompisarna men jag tror inte dom läser min blogg. Vi skiljdes inte åt så bra. Sen så skulle de också va kul att träffa R. Haha jag brukar inte säga bokstäver men jag vill inte skriva ut hela namnet här. Men jag tror ändå att dom flesta vet vem de e. Asså de börjar bli riktigt många som jag vill träffa på lovet nu. Patricia skulle vara riktigt kul men hon är mer en sån där kompis som man ba: åå vi måste göra något snart och sen så blir de aldrig av. Jag funderade på det där för ett tag sen och det är säkert över 5 år sen vi träffades sist. Så det skulle vara riktigt kul. Eller så skulle de bli en sån där pinsam tystnad och ingen hade något att prata om. Men vi kanske ändå inte skulle träffas även om jag ringer henne eftersom vi har sagt de i fem år och de inte blivit av. Hon kanske inte ens har kvar sitt numer. Hmm de där kräver lite funderingar.

Hoppsan de här inlägget har blivit ganska långt. De va inte riktigt meningen. Jag skulle bara skriva att jag hade kommit på att det funkade att blogga även på dagen. Istället så började de handla mest om att jag vill träffa gamla kompisar. De va ju inte så bra kanske. Jag tycker synd om dom som tänker läsa det här sen. Typ ba åå en lång blogg vad intressant. Undra vad den handlar om och sen ba fan vad tråkigt. Nu har jag slösat typ fem minuter av mitt liv på ett av världens tråkigaste inlägg. Eller de kanske inte tar fem minuter att läsa men ni fattar poängen. Och för att inte slösa ännu mer av eran dyrbara tid eller tråka ut er eller något sånt så tänkte jag hoppa in i duschen och sen kanske ringa någon eftersom Sofia inte ville leka me mig ida :(

Hahaha asså jag har kul här borta kan typ inte sluta skriva. Eller jag ska göra det nu men e de verkligen någon som har läst ända hit ? Asså jag säger bara en sak stackare ni har blivit lurade ! För de här inlägget har absolut INGEN poäng ! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0