Mycket länge sen

Nu var det riktigt riktigt länge sen jag skrev något sist. Och de beror på samma gamla vanliga. Många läxor mycket att göra och jag har inte riktigt mått så bra. När jag kommer hem från skolan slänger jag mig i soffan och somnar. Sen vaknar jag med panik och ba shit jag har läxa imorn. Så då blir de att sätta sig göra läxor. Ta en paus för middagen och sen fortsätta med läxor. Sen är de ju alla kvällsserier som jag bara måste följa. Jag har börjat träna lite också för att vi skulle göra en träningsdagbok på gympan och de skulle ju bli pinsamt om den va tom.
Men nu ska jag fixa mig innan jag trallar iväg till skolan. Jag mår fortfarande inte sådär jättebra och det är fortfarande läxor som måste göras så jag vet inte riktigt när jag skriver igen men de kommer nog.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Glad påsk sofia:)

2008-03-21 @ 17:41:43
URL: http://josefins.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0