Mobilnytt

Tänkte bara uppdattera er om vad som e nytt med min mobil. Jag lämnade ju in den på lagning för ett tag sen. Typ en månad. Sen så ringde dom igår och sa att den va klar :) Yippiee. Men de sorgliga är att dom ringde ju på kvällen vid sex så då skulle jag inte hinna dit innan dom stängde. Och ida va de stängt. Långfreda dagen palla liksom. Men imorn har dom öppet iaf :) Hade tänkt dra och hämta mobben så fort jag vaknat och sen kanske fylla på med pengar. Har inte velat göra de på låne telefonen. Jag vet att pengarna följer med simkortet men att fylla på på låne nej de skulle kännas som om jag skulle va fast vid den eller något. Så pengarna är i stort sett slut. Eller jag har faktiskt 21 öre kvar. Men kompisen tog slut igår så jag har inte ens råd med att skicka ett sms. Så de blir hämta telefonen fylla på telefonen och sen så jag nog bara mysa med telefonen resten av dagen. Kramas lite med den och säga åt den att den aldrig mer får va borta så länge :P
Mobilberoende ? Lite eller jag gjorde ett test förut är du mobilberoende typ. De sa att jag var oskiljaktig med min telefon och borde uppsöka hjälp eller något sånt. Men jag menar hallå test hur mycket vet dom liksom ? :P
Men nu tror jag att jag ska hoppa i säng så jag vaknar tidigt imorn och kan hämta den lilla söta saken. Tråkigt me att de inte e ngn rolig inne på msn. Men jag skulle ju sova så jag kanske bloggar imorn om de funkar. God natt och önska mig lycka till me att få tillbaka telefonen imorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0