Lite om senaste tiden

Tjaba tjena hallå. Jag vet att jag sa att jag skulle blogga lite mer nu när jag kom på att man kunde blogga på dagen också. Men så har det ju inte riktigt blivit. Det är faktiskt riktigt svårt att komma på något bra att skriva om. Allt på min blogg e ju typ min dag eller har inte skrivit på länge. Men jag vet inte kanske finns någon trevligt liten läsare där ute som tycker det är kul att hålla reda på vad jag gör på dagarna. Så jag tänkte därför komma med en liten uppdatering. Vad har jag gjort sen sist ? hmm jag va på prommis med Paula i måndags. Riktigt mysigt gick långt också både lilla och stora varvet i älvsjöskogen. Sen i tisdags... de va igår. Vad gjorde jag då ? Jag va hos Johanna för första gången. Hade vårt lilla oc maraton inte för att de blev så mycket marton kanske vi såg bara ett helt avsnitt och sen så hoppade vi lite. Men det var kul hon hade en gullig lillasyster. Sen hade hon också en ond fönsterbräda gjord av sten. ( Slå inte huvudet i den ! ) Eftersom det inte blev så mycket kollandet på oc igår så gjorde vi ett nytt försök idag och jag tror att  vi såg tre avsnitt nu. Tidigare idag så har jag tagit en spruta. Aj. Men vill man inte ha livmoderhalscancer så får man ta det. Johanna, Paula och Sofie gick nyss dom skulle med sista bussen och va hemma tidigt med jobbandes föräldrar och sånt. Så nu har jag jättetråkigt. Finns inte en enda rolig människa inne på msn och jag vet inte vad jag ska göra. Tycker att det är lite för tidigt för att gå och lägga sig. Funderar också på om jag ska va med i min pokertunering inatt. Den börjar ju kvart i ett. Har dumpat den tre nätter i rad för att jag skulle gå upp tidigt dagen efter. De brukar ju bli så att man åker ut runt två så jag tycker att de skulle va lite för länge att va vaken om man skulle upp åtta iaf. Jag glömde nämna det föresten igår så gick jag upp åtta för att övningsköra. Skitkul. Gick inte så bra dock fick några motorstopp och grejjer men för att va första gången så måste jag säga att det ändå gick hyvsat bra. Jag krockade åtminstonde inte.

Vad händer resten av lovet då. Ni som gillar att ha koll på mitt liv kanske vill veta det. Jag kan ju inte lova att jag kommer skriva så mycket mer under det som e kvar av lovet. Brukar ju inte bli så mycket skrivande kanske ni märkt. Men tillbaka till lovet. Jag måste verkligen klippa mig så det är något som jag hoppas på imorn. Sen kanske de blir prommis med Paulisen också. Mysigt värre. På fredag e de dagen jag åker ner till syrran och går på ållefesten. Så jag kanske ska packa till de imorn också. Jag kommer hem på söndag eftersom det är föräldramöte och grejjs där nere också. Så det känns liksom lite som att imorn är slutet på lovet. Man ska ju inte va hemma något mer på de och då e de liksom mer lite semseter eller vad man kan kalla det. Jag vet inte ens om jag kommer tycka att de e kul där nere så semester kanske man inte ska säga. Asså visst de ska väl bli kul att gå på fest med syrran men att stanna hemma och ha ff i två dagar kanske skulle vara roligare. Men de får jag ju aldrig veta eller hur ? Jag sa ja till att jag skulle följa med på ållefesten för länge sen så jag kan väl inte riktigt ångra mig nu. Men men jag hoppas på att ålle blir kul så att jag inte känner mig så dum som följer med.

Nu loggade en rolig in på msn eller kanske inte rolig men någon som jag kan prata med. Och mina funderingar här e ju kanske inte av det djupaste laget så jag kanske ska sluta skriva. Det blir ju kanske inte så jättekul att läsa det här sen. Så nu ska jag forstätta fundera på hur jag ska göra med klippningen och när jag ska gå och lägga mig och sånt. Sen måste jag också köra ner hunden från sängen så jag kan stänga dörren och låstas att jag sover så att inte päronen blir så sura på mig. Dom gillar inte att jag är "vaken hela nätterna och sover hela dagarna". Jag kanske bloggar lite senare om det funkar eller så kanske jag bloggar imorn eller innan jag åker på fredag. Fast vi åker tidigt på morgonen så de kan jag inte lova. Det skulle inte heller förvåna mig om jag kanske bloggar när jag kommer hem på söndag heller. Om det inte blir försent bara. Jag har ingen aning om när vi kommer hem. Men för alla er som går och lägger sig nu eller om jag inte skriver mer ikväll så god natt sov gott och dröm sött. (om mig) (a)


Kommentarer
Postat av: Paula

haha,gulligt:)

2008-03-27 @ 00:03:15
URL: http://blingstring.blogg.se
Postat av: Josefin

Sofia, du skriver verkligen sjuuukt långa inlägg:D
Men jag tvingar mig igenom dem;)

2008-03-28 @ 19:55:55
URL: http://josefins.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0