Internationella kvinnodagen

Imorn så är det internationella kvinnodagen (tror jag att det heter i alla fall) för alla er som inte vet det. Då ska jag och girlsen från klassen dra hem till Jp på tjejmiddag. Sen ska det väl bli lite ansiktsmask kanske fotmask och hårmask och sånna grejjer. En tjejkväll helt enkelt. Ska bli jättekul faktiskt för det var länge sen vi gjorde något hela gänget. Fast de blir väl kanske inte riktigt hela gänger för Paula kunde inte men hon skulle kanske titta förbi en stund lite senare. Vet inte riktigt hur det blir. Fast nu när jag tänker efter så tror jag faktiskt att det där med länge sen biten inte riktigt stämmer. Jag ändrar det till att vi nog aldrig har gjort något allihopa. Inte samtidigt. Det har alltid varit någon eller några som inte kunnat va me. Så imorn ser jag verkligen ifram imot. Jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig till Jp heller. Vi skulle mötas hos henne med mat. Det vill säga vi köper hämtmat påväg till henne. Så att alla kan äta vad dom vill. Vi har kanske inte riktigt samma matsmak eller vad man ska kalla det för. Men jag tror att dom flesta ändå ska käka thai. Så de blir väl kanske mums.
På dagen imorn har jag inga bestämda planer faktiskt. Jag kanske tar en sväng ner till Huddinge för att inhandla masker. Men det beror väl på om vi ska ha något sånt eller inte. Jag får snacka med Anna imorgon för att se hur planerna blir. Hon brukar oftast ha koll. Plus att jag tror att de va hennes idé lite. Hon va väl den som berätta för oss att de skulle vara kvinnodagen imorn redan i början av veckan. Jag hade faktiskt ingen koll på de. Jag vet inte vad dagen står för heller men det har väl något med att kvinnor ska vara självständiga eller något sånt. Jag bryr mig inte så mycket men det är kul med en extra anledning till att göra något.

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, jo, jag brukar ju ha koll:P Köp fotmask om du vill ha det, ansiktsmask ska vi ju fixa själva:) Jag, såg det i tidningen så jag tänkte också att det var en bra ursäkt för tjejkväll:)

2008-03-08 @ 10:25:16
URL: http://annasegna.webblogg.se
Postat av: Josefin

Vi har väl visst gjort saker tillsammans allihopa. Det där påståendet är jag inte med på faktiskt;)

2008-03-08 @ 12:17:58
URL: http://josefins.webblogg.se
Postat av: Pjoffe

Egentiligen inte asså inte med Johanna :P

2008-03-08 @ 16:30:18
URL: http://PjuffTuff.blogg.se
Postat av: Damlishe, Joshefin och joshaaa

nu väntar vi på er. ni är och köper godis tills oss. MUMS! PUSS !

2008-03-08 @ 19:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0