God morgon alla glada.

Tro det eller ej men jag är faktiskt redan vaken. Jag har sovit för första gången i mitt liv hos Sofia. :) Eller jag har ju vart hemma hos henne en hel natt förut men när klockan börjat bli sju och de e dags för oss att sova så har jag tidigare gått hem. Vad är meningen med att behöva snarka brevid varandra när man ändå redan spenderat hela natten tillsammans. Men ida var den stora dagen vi somnade vid två och sen har jag vaknat lite då och då av regnet som regnar värsta superhögt. Sen vaknade jag igen nu vid nio eftersom alltid när jag sover med kompisar är jag morgonpigg. Spelar ingen roll om vi e hemma hos mig eller inte. Men jag har haft jättekul iallafalll. Sova biten är ju som vanligt att man ligger och snarkar men att somna brevid en sån underbar människa som Sofia och sedan få vakna upp brevid henne igen. Asså är inte det underbart ?

Dagens planer går i stort sätt ut på att jag måste va hemma om typ två och en halv timme. Sen ska man väl fixa sig lite kanske ta en dusch, sminka sig och hela baletten. Vid fyra ska jag sedan hem till vaari (min farfar). Han fyllde nämligen år i måndags och det var meningen att vi skulle fira han i söndags men då va han tyvärr förkyld så det blev inte riktigt så. Sen åkte vi ju iväg till Jörvsö så det flyttades till idag.
Sen måste jag också verkligen städa mitt rum. Har inte gjort det på typ två veckor och det börjar bli riktgt stökigt faktiskt. Plus att morsans och farsans gnäll börjar bli riktigt irriterande. Ett stort misstag att kolla på rent hus med dom. Visst hette progranet rent hus föresten ? Ni vet det där programet med två städtanter som kommer och städar åt någon som har ett riktigt stökigt hus ? Aja ni fattar poängen. De va iallafall en kille där som hade hur mycket grejer som helst och inte hade städat på typ 15 år. Så farsan tycker att det är jättekul att säga att mitt rum ser ut exakt så. Sen så ska farsan hela tiden påpeka att det kommer äckliga småkryp in på mitt rum om jag inte städar och all sån skit. Så om jag hinner så ska jag städa innan vi drar till mummu och vaari. Annars tar jag väl det kanske efter har inga planer för ikväll så då har jag väl rätt så lång tid på mig. Kanske ska kolla på melodifestivalen ikväll föresten. Jag vet hela programet suger och det är fett tråkigt men har ni kollat på det efter låtarna ? Asså jag menar Björn Gustavsson ! Asså så jävla gullig och rolig så att det inte är sant ! De e fan värt att sitta och kolla igenom alla tråkiga låtar höra på Christian Lukes dåliga skämt bara för att sedan se två minuter av Björn Gustavsson. Jag menar asså ni måste ju ha sett han ? Hur jävla bra som helst ! Man blir fan nästan lite kär i han. Han lyfter ju fan upp hela programet.

Men aja nog om alla mina tråkiga planer för dagen. Jag kanske ska väcka Sofia käka lite frukost kanske är faktiskt lite hungrig ida :O Sen ska jag väl kanske samla ihop mina grejjer och så ska jag nog ringa min morsa och fråga om hon kan hämta mig för inte så jättekul att bära runt min stora feta resväska i det här regnet kanske. Men jag kanske bloggar något senare idag.

Har jag sagt föresten att jag har fixat min kamera ? Jag installerade den i datan typ förra veckan så jag kanske kan börja lägga ut lite fina bilder på bloggen. Blir lite roligare för er att läsa då kanske. :P Men nu ska jag sluta skriva för det är ju typ bara två timmar och tio minuter kvar tills jag ska va hemma.
Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0