Engelska

Hade riktigt kul med tjejerna igår faktiskt. Fast de va lite synd att inte alla va tillsammans liksom. Vi käka maten tillsammans men sen så delade vi typ upp oss i grupper. Anna, Linda, Sofie och jag drog till coop och inhandla godis. Sen när vi kom tillbaka så gjorde Anna, Josefin och Linda ansiktskmasken medans vi andra kolla lite på melodifestivalen. När det var dags för att sätta på anskisktmasken så ville inte alla ha så då blev de två grupper igen. De e lite sorgligt men jag hade åtminstonde kul.
Skulle ha bloggat igår innan jag gick och la mig men det funkade inte att logga in. Va de någon annan de inte funkade för ? :S Hel knäpp ju. Nu kommer inte jag ihåg vad ju skulle skriva. Dagen idag har varit jättetråkig. Jag har i princip suttit och gjort engelska sen jag vakna och fram till nu. Eller jag har städat och lite sånt också men jag har inte gjort något kul. Jag har väl fått hyfsat mycket gjort iallafall. Men dum som jag är så glömde jag lappen med hur man skulle göra i skolan så jag har väl gjort allt fel. Läste lite bloggar och så kom jag på att man skulle ju ha med någon kändis också. Är det någon som vet en känd person som kommer ifrån indien ? Säg gärna till asså. Men nu ska jag fortsätta med mitt tråkiga liv och göra lite matte och sen så vill jag se kyle xy som börjar om typ tjugo minuter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0