Back to hell

Nu är det tillbaka till skolan igen. Tänkte egentligen skriva och klaga på hur jobbigt det är igår men jag var typ död efter skolan och slockna på soffan. Men jag bada igår (i badkaret). Det var riktigt mysigt faktiskt. Jag tände lite ljus och låg bara där och slappna av. Det var länge sen jag bada sist. Säkert tre år sen eller något. Morsan fick värsta chocken när jag sa att jag ville bada badkar. Men jag tror att hon blev glad för hon sprang genast upp på övervångenen och tvättade rent badkaret. Vilket kanske behövdes med tanke på att det var länge sen någon bada i det.

Idag har också vart en mysig dag. Jag gick till skolan. Inte det mysigaste på dagen kanske men sen efter skolan så åkte jag och Josefin in till stan. Det var mysigt. Vi köpte skor och det var tre för två. (Skopunkten ni vet) Jag tog skorna som kom på köpet. Lite taskigt kanske men men. Sen gick vi till the body shop där Josse köpte en doftolja till Petra. Sen gick vi till ett ställe som jag inte kommer på vad det heter men dom har iaf jättefina slipsar. Där köpte Josse ett par pärl örhängen också till Petra. Sen gick vi och fika på ett mysigt fik. Choklad med vispgrädde mums. Jag tog en muffins till chokladen och Jp kladdkaka. Sen var klockan rätt så mycket så då var det dags att dra hem. Vi som hade gått hela vägen in till gamla stan för att hitta ett mysigt fik med lagom många människor på tänkte ta tåget ifrån söder. Men sen när vi va vid slussen så såg vid en tunnelbana skylt så då kom Jp på den brilljanta idén att vi skulle ta tunnelbanan till T-centralen. Men så blev det inte riktigt heller jag såg att den här tunnelbanan går ju till hagsätra. Såg jag dumpade Jp vid Slussen och åkte till hagsätra och gick sedan hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0