Vollyboll

Nu har jag kommit hem från vollybollen. Visst det kanske inte är någon sådär jättecool sport eller något men det är ändå träning. Det är faktiskt den ända träningen jag får. Lite vollyboll med pensionärerna en gång i veckan. Juste det glömde jag att säga laget jag spelar med består till största delen av gammlingar som e sisådär 50 bast. Många kanske tycker att det är konstigt, men jag gillar det faktiskt. Dom är erfarna och kan mycket om sporten och lär mig väldigt bra. Dom är också duktiga dock lite långsamma men det gör inget för min del. Sen är dom väldigt schysta också. Det finns en snubbe där, som ser exakt ut som Stig-Helmer föresten, han e jättesnäll. Vi är faktiskt ett riktigt bra radarpar. Eller det brukar bli så. Oftast så känner jag mig väldigt lost när jag är ute på planen men idag var jag riktigt duktig. Leffe som faktiskt är pensionär berömde mig efteråt. Det känns rätt så bra nu faktiskt. Det är ungefär så mycket min otränade kropp klarar av.
På tal om vollyboll föresten så komer vollyboll proffset min syrra hem till helgen. Hon skulle komma halv sju imorn faktiskt för att vara exakt. Jag har inte sett henne sen jullovet så jag längtar faktiskt efter henne. Hoppas hon kommer hem med ett bra humör bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0