Söndag

Ja nu är det söndag. Lite depprimerad över det faktiskt. För varje gång det är Söndag så vet man att man ska till skolan dagen efter. Men man måste ju njuta av den lilla helg man får så därför så ska jag bara chilla hela dan.
Igår va jag me Sofia vilket alltid är kul. Vi möttes och gick sen en snabb prommis med vovsingarna och sen så satt vi och kolla på film. Jag som var osminkad kännde mig ensam uppe på övervåningen och försökte få mitt ansikte och se åtminstonde lite normalt ut. Kom på värsta bra idéen att Sofia kunde sminka mig. Hon blev jätteglad och det e alltid något jag gillar. Sen så kom Robban och Jonas (som är otroligt lik Orlando Bloom) över. De va rätt så chill men lite tråkigt dock. Jonas och Robban var nämligen först fotbollskåta och sedan musikkåta så det blev först tv och sen data. Vi snacka lite men ingenting hände. Vilket man kanske ska va lite glad över eller vad vet jag. Sen runt 20 i ett så ringer morsan och säger att hon och farsan är på väg hem så då slänger jag snabbt ut killarna och Sofia råkar också följa med. Sen så visar det sig runt klockan halv två att dom fortfarande inte har fått tag på någon taxi så dom är inte hemma förens vid två. Men det var bra det också för då fick jag lite tid att städa och spruta lite parfym i huset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0