Skolan

Nu har det varit ännu en dag i skolan och tiden har gått väldigt långsamt. Vi kommenterade idag att jullovet känns så långt borta. Vi har varit i skolan fyra dagar och det känns som det var flera månader sen det var jullov. Hur kan tiden gå så långsamt ? Kommer jag nånsin att bli klar med nian ? Om fyra dagar känns som fyra månader så kommer ju hela terminen kännas som en livstid. Att tänka på det gör mig deprimerad. Jag ska ta dagen som den kommer. Minut för minut. Timme för timme och så vidare. Se på livet från nuet. Och nu är det fredag. Det är helg och imorn ska jag till textila gymnasiet och kolla lite. Har fortfarande inte bestämmt vart jag ska gå än men det löser sig nog (hoppas jag).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0