Sista dagen

Idag är det den sista dagen i frihet. Helvet börjar imorn. Och med helvetet så menar jag såklart skolan. Asså finns det något värre ? Lovet har gått jätte snabbt och det skulle inte göra något om man slapp Rolando typ tre veckor till eller ska vi säga resten av livet ? Jag kommer ihåg när man var liten och man nästan längtade tillbaka till skolan nu kan jag aldrig fatta att det någonsin har hänt jag menar längta till skolan ! Man måste nog bli förklarad sinnessjuk om man gör det. Men det är fortfarande en dag kvar i frihet och idag ska jag bara chilla. Eller egentligen så ska jag kanske vara med Paula och Sofie vi sa igår att vi skulle ringa men nu känns det som att en lugn dag med mys skulle passa bättre. Jag e riktigt jävla trött också morsan kom och väckte mig halv åtta och sa att hon skulle iväg till jobbet och smart som jag e så gick jag ju självklart upp. Tänkte att jag skulle vända tillbaka dygnet som päronen brukar kalla det. Så idag kommer jag vara jätte trött hela dan och jag hoppas bara att jag fortfarande är det ikväll så att jag kan få en lång natts skön sömn innan  helvet börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0