Senaste dagarna

Nu va det ett tag sen jag skerv. Jag har varit så slut av skolan. Jag fattar inte varför jag blir så trött av att gå dit. Man sitter ju bara där på en stol och halvsover. Men aja nu ska jag inte tjata om skolan. Ni kanske undrar vad jag har gjort den senaste tiden. Ja, det är inte så mycket. I lördags så åkte jag ju till textilagymnasiet och kollade runt lite. Och självklart så får man veta att som flesta gymnasium med textilinriktning är nästan likadana och det gör det ju så mycket lättar att välja. Usch att det ska va så här jobbigt. Man får ju börja välja imorn också ! :S Sen resten av lördagen så tog jag det lungt chilla framför tv:n och det var skönt att äntligen få slippa skolan även om det bara hade gått typ fyra dagar. Söndagen var också rätt så chill. Jag och morsan åkte till Skärholmen där jag och morsan köpte två tröjor var fast morsan köpte ett par jeans också. Sen så gick vi och åt. Himmla bra det där stället måste jag säga. Man kan ju äta vad som helst, det är bara ta det som man är sugen på. Idag var det tyvärr skola igen och allt jag har att säga om det är usch !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0