No-prov imorn !

Jag har precis vart och bakat en kladdka. Den blev faktiskt riktigt misslyckad måste jag säga. Jag hade inget recept så jag bara slängde i en massa grejjer och sen så vägrade den att stelna. Så efter en halvtimme med typ bränd yta så tog jag ut den och det visade sig att den var helt rinnig i mitten. Men man kan ju alltid äta med sked och smaken var det inget fel på.
Skolan var rätt så soft idag med bara tre lektioner. Hemkunskap, musik och så svenska. Det var vikarie i svenskan så då fick vi göra vad vi ville. Jag försökte plugga till tyskan och no-provet som är imorn ! Men det gick ju självklart inte istället så satt alla och snackade och sen helt plötsligt så var lektionen slut. Men vad gör det tänkte jag klockan var ju bara tio över ett så jag hade ju nästan hela dan på mig att plugga. Så jag tralalde hem för att plugga till no-provet som jag fortfarnde inte har pluggat till. Alltid när man ska plugga så hittar man på något annat som tex att baka kladdkaka eller kolla på tv. Och just nu är det inte ens något bra på tv och ändå så pluggar jag inte ! Nu sitter jag ju vid datorn istället. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0