Måndag igen

Ja nu är det måndag igen. Jag måste bara säga att jag verkligen hatar måndagar. Varje måndag så är ju helgen och den skönhetssömn man vill ha typ flera år bort. Men måndagen är snart slut och då blir det tisdag. Vilket är trevligt för då ska vi ha slöjd. Våran slöjdlärare har bestämt att vi ska fika på slöjden också så det ska väl bli mys hoppas jag. Sen på onsdag har vi hemkunskap vilket kanske låter kul men det är helt hemskt pågrund av våran lärare. Jag har aldrig förstått mig på henne och jag blir typ sur varje gång jag ser henne. Hon favoriserar alla elever och hon har till och med en lista där det står "mina favoritelever" på. (Jag är inte med på den listan) Sen har vi fått världens konstigaste läxa av henne som jag har försökt göra ett tag nu. Fattar ingenting men men sånt är livet. Om det inte hade varit för hemkunskapen så hade onsdag varit min favoritdag i veckan. Det är nämligen vår tidigaste dag och vi sluter tio över ett. Plus att vi bara har tre lektioner. Lektionerna är dock tråkiga men ändå chill att sluta tio över ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0