Läxor

Nu har det gått tre dagar och vi har redan fått en bomb med läxor och prov. Snart är det nationella också. Och värst av allt. Jag har blivit dålig på matte. Folk klagar på dåliga lärare men då har dom inte träffat Rolando. Inte nog med att jag inte fattar vad han säger utan han har faktiskt lyckats med att göra mig sämre i matte ! Så ni som har en lärare som inte kan lära er något testa med en lärare som faktiskt gör så att ni blir sämre. Det är mardröm. Om det inte vore för att man behöver ett betyg i matte så skulle jag skolkat alla mattelektioner och fortfarande kunnat en del. Jag som funderade lite på att söka till teknisk linje men utan matten så är det kanske inte en så bra idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0