Idag

Nu har det gått ännu en dag med ingenting gjort. Jag har bara suttit hemma vid datorn och tv:n. Jag har gjort exakt det jag skulle slutat med. Fast jag har gjort lite nytta också. Morsan tvinga mig städa rummet så det har jag gjort och sen så va jag och köpte pappiljotter igår så dom har jag också prövat på. Jag blev lite missnöjd med resultatet faktiskt. Det blev inte fult kanske men det blev inte så fint heller. Jag tror att det blev lite förstora lockar kanske men jag köpte pappiljotter i en storlek mindre också så jag ska duscha nu och pröva på dom med. Sen ska jag kolla på sagan om dom två tornen. Tro det eller ej men jag har aldrig sett hela. Jag gillar inte sagan om ringen så jag har aldrig orkat kolla igenom alla. Ettan har jag sett två gånger kanske men dom andra har jag faktiskt aldrig sett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0